تاريخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, | 14:47 | نویسنده : نوكر امام زمان

از عشق تو گفتیم و نمک گیر شدیم........................تا ساحل چشمان تو تکثیر شدیم

گفتند غروب جمعه خواهی امد...............................انقدر نیامدی که ما پیر شدیم

                                           اللهم عجل لولیک الفرج



تاريخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, | 14:46 | نویسنده : نوكر امام زمان

ای گل باغ ولایت یوسف زهرا کجایی

عاشقان در انتظارند پس ز غیبت کی می آیی 

 

چه انتظار عجیبی!

تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی !

عجیب تر از ان چه اسان نبودنت شده عادت

چه بی خیال نشستیم  نه کوششی  نه وفایی  فقط نشسته و گفتیم :

خدا کند که بیایی .......



تاريخ : جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, | 14:44 | نویسنده : نوكر امام زمان

شب جمعه که میشه ادم یه حسی پیدا میکنه وای اگه غروب جمعه بشه

دیگه ادم احساس ناامیدی بکنه که یوسف زهرا باز نیومده .برگرد بی تو بغض

فضا وا نمیشود یا ابا صالح المهدی ادرکنی..التماس دعا یا مهدی ..  

 

 

تمام جمعه ها و تمام ثانیه ها چشمان منتظرانت دیده به راهت دارند تا

 

بیایی  غم دل بزدائی دلمان پوسید از غم دوریت یا بن الحسن عج


زیباترین بهارم پایان انتظار است / هر گه رسد نگارم بهار در بهار است

 

اللهم عجل لولیک الفرج  

 

این جمعه هام گذشت و اما نیامدی...




تاريخ : شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, | 1:44 | نویسنده : نوكر امام زمان

فراماسون ها اعتقادی به خدا و خالق هستی ندارند

بر اساس کتابی که یک محقق انگلیسی منتشر کرده است، فراماسونها که همواره سکوت معنیداری در قبال مسئله دین از خود ارائه میکنند، در واقع هیچ گونه اعتقادی به خدا و خالق هستی ندارند.

پایگاه خبری “خبر ینیگون ” ترکیه در گزارشی نوشت: مارتین شورت نویسنده و محقق انگلیسی که سال های متمادی از عمر خود را صرف بررسی فرقه فراماسونی کرده، ماهیت واقعی این فرقه را در قبال دین روشن کرد

بنا به این گزارش مارتین شورت در کتاب ” از درون فراماسونها ” تاکید میکند در تفکر و آیین فراماسونها خداوند جایگاهی ندارد و مفاهیم و عباراتی نظیر ” ای هستی بزرگ ” و یا “معمار بزرگ هستی ” کاملا مبهم و نامشخص است.

“استفان نایت ” محقق انگلیسی به دنبال انتشار نتیجه بررسیها و یافتههای خویش در مورد این فرقه در کتاب “برادری ” که بازتاب گستردهای در جهان پیدا کرد، به طرز مرموزی درگذشت، گفته میشد که از سوی فراماسونها کشته شده است. مارتین شورت تحقیقات نیمهتمام نایت را دنبال کرد و کتاب “از درون فراماسونها ” را منتشر ساخت. وی در این کتاب تاکید کرد در فرقه فراماسونی با سماجت هر چه تمام ذکری از نام خدا به میان نمیآید.

رد پای مسیحیت در سه قرن پیش در فرقه فراماسونی

در این کتاب آمده است که در آیینهایی که حدود سه قرن پیش در این فرقه برگزار میشده آثاری از مسیحیت جلب توجه میکند و حتی تا اوایل قرن هیجده میلادی در مراسم فراماسونها بخش هایی از انجیل قرائت میشده است. مارتین شورت تاکید میکند: در جدا شدن فراماسونها از مسیحیت کتاب دکتر جیمز اندرسن با نام “قواعد کلی فراماسونی ” تاثیر بسزایی داشته است. وی تصریح میکند دکتر اندرسن در این کتاب که از سوی کلیه فراماسونها در سطح جهان مورد پذیرش قرار گرفته چنین مینویسد: فراماسونها از این پس باید مطابق دینی که اکثریت جامعهای که در آن زندگی میکنند پذیرفتهاند، رفتار نموده ولی اندیشههای مشخص فردی خود را برای خویشتن محفوظ نگاه دارند. همانگونه که مشاهده میشود در اینجا یک نوع فریب مطرح است.

کلیسای اسکاتلند: فراماسونی، بت پرستی است

مارتین شورت در کتاب خود با اشاره به اینکه واژههای بکار رفته در آیینهای فراماسونی کاملا مبهم است در ادامه میافزاید علیرغم اینکه تعداد زیادی از عالمان دینی فراماسون هستند ولی روشن است که مسیحیت به لحاظ ساختاری با فرقه فراماسونی در تضاد است. وی در ادامه میگوید: فراماسونها مسیحیانی را که فراماسون نیستند وحشی و احمق خطاب میکنند. واتیکان هم که کاملا مخالف فراماسونی است. در سال ۱۹۸۳ در بیانیه واتیکان گفته شد که مومنانی که وارد فرقه فراماسونی میشوند مرتکب گناه بزرگی شدهاند. “هاگ کارتوینگ ” یکی از مقامات ارشد کلیسای اسکاتلند نیز در بیانیه ماه می ۱۹۸۶ تاکید کرد نظام فراماسونی کار تاریکیها است و افرادی را که وارد این فرقه میشوند، به سوی بتپرستی کشانده و این تشکل را در نهاد آنها امری طبیعی جلوه میدهند.

فراماسونها نیازی به ایمان ندارند

مارتین شورت با تاکید بر اینکه فراماسونها در کشوری که در آن زندگی میکنند به ایمانی سازمان یافته بر اساس دین رایج در آن کشور نیازی ندارند، در ادامه میگوید: عباراتی نظیر “ای هستی بزرگ ” که در آیینهای فراماسونی بکار برده میشود به چه معناست؟ فراماسونها به هیچ دین سازمان یافتهای نیاز ندارند. تنها چیزی که آنها احتیاج دارند، اعتقاد به قدرتی جهانی پیش برنده است. هیچ چیزی وجود ندارد که یک فراماسون را از عبادت به خدایی خوب و یا شیطانی منع کند. یک فراماسون میتواند معتقد باشد که فرقی بین شیطان و خدا وجود ندارد.

فراماسونی مانع از ارتجاع فرقهای می شود!

مارتین شورت با یادآوری این مطلب که نویسندگان طرفدار فراماسونها با تخریب بی پروا و گستاخانه اعتقادات بعضا فراماسونی را به عنوان یک دین معرفی میکنند، در ادامه چنین میافزاید: “فورت نیوتن ” راهب باپتیست میگوید: فراماسونی یک معبد است. به جای انتقاد از فراماسونی باید شکرگزار باشیم که فراماسونی مانع ارتجاع فرقهای شده است. “جیاسام وارد ” هم میگوید: فراماسونی را نامزد پذیرفته شدن به صورت یک دین میبینم و با جرات هر چه تمام اعلام میکنم که فراماسونی یک دین است. واعظ اعظم فراماسونهای انگلیس هم میگوید: بله، فراماسونی یک دین است. فراماسونی آنچه را که باید یک دین دارا باشد، اعتقاد به یک هستی بزرگ و مسئولیتهای آن، تقدس و وجود یک سیستم عبادی و سایر ویژگی های لازم را دارا است.



تاريخ : شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, | 1:37 | نویسنده : نوكر امام زمان

همه معصومین برای ویژگی ها ، وظایف و شرایط این زمان سخنانی بیان فرموده اند ، زینت دوش پیامبر ( صلی الله علیه و آله وسلم ) امام حسین( علیه السلام )  می فرمایند :

«.... التاسع من ولدی و هو القائم بالحق ، یحیی الله به الارض بعد موتها و یظهر به دین الحق علی الدین کُله و لو کره المشرکون ، له غیبة یرتد فیها اقوام ُ و یثبتُ فیها علی الدین آخرون ، فیوءذون یقال لهم : (( مَتی هَذا الوَعدُ اِن کُنتُم صادِقین َ )) اما انّ الصابر فی غیبة علی الاذی و التکذیب بمنزلة المجاهد بالسیف بین یدی رسول الله » نهمین فرزند من ، امام قائم به حق است و خدای متعال زمین را به واسطه او پس از مرگ زمین ، زنده می کند و دین حق را به دست او بر همه ادیان چیره نماید گرچه مشرکان را ناخوش آید و او را غیبتی است که اقوامی در آن از دین بر می گردند عده ای ثابت و پا برجا مانند و اذیت شوند . به آنان گفته می شود : اگر راست می گویید ، این وعده ( ظهور ) چه وقت عملی می شود ؟ بدانید کسی که در دوران غیبت بر آزار و تکذیب صابر باشد مانند مجاهدی است که در کنار رسول خدا( صلی الله علیه و آله وسلم )  مجاهده کرده باشد .

در این روایت شریف ، وظیفه همگان برای زمینه سازی ظهور به خوبی نمایان است .یکی از وظایف شیعیان در این زمان صبر مثبت است ، یعنی حضور در اجتماع و مجاهدت برای ظهور و تحمل ناملایمات و سایر محنت ها ، هرکس این گونه باشد مانند مجاهدان عصر نبوی پاداش دارد . و روشن است که نشستن درون خانه و منتظر بودن و با هیچ کاری کار نداشتن نمی تواند مجاهدت داشته باشد . لذا برای تطبیق و تساوی در قانون عمل و جزا ، صبر در این روایت به معنای تلاش و حرکت و دوری از عجله کردن ناشیانه است .

برگرفته از کتاب از حسین تا مهدی / محمد رضا فوادیان



تاريخ : شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, | 1:36 | نویسنده : نوكر امام زمان

(( امام حسین آیات اولیه سوره شمس را به امام مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف )  تاءویل نموده است :

امام باقر (علیه السلام ) می فرماید: حارث اعور به امام حسین (علیه السلام )عرض کرد :

یابن رسول الله ! جعلت فداک : اخبرنی عن قول الله فی کتابه « و الشمس و ضحیها » قال : ویحک یا حارث ، ذلک محمد رسول الله ( صلی الله علیه و آله و سلم ) ، قلت : جعلت فداک : قوله : « والقمر اذا تلیها » قال : ذلک امیر المومنین علی بن ابی طالب یتلو محمداً ، قال : قلت « و النهار اذا جلیها »، قال ذلک القائم من آل محمد ، یملاء الارض قسطا و عدلا ، 

ای زاده رسول الله  فدایت شوم ، مرا از معنای آیه شریفه « و الشمس و ضحیها » ( سوگند به خورشید و گسترش نو آن ) مطلّع ساز . حضرت فرمود : مراد از خورشید رسول الله ( صلی الله علیه و آله و سلم ) می باشد . پرسید منظور از آیه شریفه « والقمر اذا تلیها » ( سوگند به ماه چون پس از آن آید ) چیست ؟

 فرمود : منظور از ماه ، امیر المومنین علی بن ابی طالب (علیه السلام ) است که بعد از پیامبر( صلی الله علیه و آله و سلم )  می باشد گفت : مقصود از آیه شریفه « و النهار اذا جلیها » ( و سوگند به روز ، وقتی که آن را روشن سازد .) چیست ؟

فرمود  : مقصود از روز ، قائم آل محمد ( صلی الله علیه و آله و سلم ) است که زمین را پر از قسط و عدل کند )).

گذشته بشریت به جهت نداشتن عبودیت کامل و همه جانبه افراد ، روزشان همانند شب است ، اما در دولت کریمه امام مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف )  آن چنان زندگی بشریت در همه مراحل شکوفا می گردد که به حقیقت آن ایام را روز روشن باید نامید ، چرا که از سیاهی ها و تباهی ها اثری نیسست .

برگرفته از کتاب از حسین تا مهدی / محمدرضا فوادیان



تاريخ : شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, | 1:35 | نویسنده : نوكر امام زمان

مدعیان دروغین :

از دیگر آسیب هایی که در مورد مهدویت می توان بیان کرد ظهور مدعیان دروغین است . در طول سالیان غیبت امام مهدی ( عج الله تعالی فرجه الشریف ) افرادی ادعا کرده اند که با آن حضرت بزرگوار ارتباط خاص دارند و یا از سوی آن بزرگوار به مقام نیابت خاص رسیده اند . امام زمان در آخرین نامه خود به نائب چهارم تصریح فرموده اند ( تو تا شش روز دیگر از دنیا خواهی رفت ، کارهایت را سامان ده و درباره ی جانشینی بعد از خود به هیچ کس وصیت نکن که غیبت کامل فرارسیده ...  و در آینده بعضی از شیعیان من ادعای مشاهده و ارتباط بامن را می کنند آگاه باشید که هرکس قبل از خروج سفیانی و صیحه ی آسمانی ادعای مشاهده کند دروغگو است ).

با این بیان روشن هر شیعه آگاهی وظیفه دارد مدعیان ارتباط و نیابت خاص را تکذیب کند و راه نفوذ و سود جوئی این فرصت طلبان و دنیاخواهان را ببندند .

بعضی از این دروغگویان پا را فراتر نهاده و پس از ادعای نیابت ، مدعی مهدویت شده اند و در پی این ادعای باطل ، مکتب و فرقه ی انحرافی را بنیان نهاده و زمینه انحراف اعتقادی عده ی زیادی را فراهم کرده اند . که بسیاری از آنها با پشتیبانی و حمایت استعمار به وجود آمده و به خیانت خود ادامه داده اند .

شوق فراوان به دیدار حضرت مهدی ( علیه السلام ) بدون معرفت و آگاهی کافی نسبت به آن حضرت و غفلت از وجود شیادان در این عرصه زمینه ساز ارتباط با مدعیان دروغین میگردد. بنابراین شیعیان منتظر باید با آگاهی کافی از معارف ناب مهدویت خود را از دام نیرنگ بازان حفظ کنند و با پیروی از علمای متعهد شیعه در مسیر روشن مکتب گام بردارند .

منبع : نگین آفرینش/ محمد مهدی حائری پور ،مهدی یوسفیان، محمد امین بالادستیان



تاريخ : شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, | 1:34 | نویسنده : نوكر امام زمان

علّامه سید مهدی بحرالعلوم(ره):

این بزرگوار یكی از مشتاقان و ارادتمندان حقیقی حضرت ولی عصر(ع) بودهاند، كه پیوسته متوسّل به آن حضرت می شدند.

ایشان در زمان تحصیل با میرزای قمی (ره) همدرس بودند و مرحوم میرزا می گوید: چون استعدادش زیاد نبود من غالباً درسهارا برای ایشان تقریر می كردم.

بعد از اینكه من به ایران آمدم و چندسالی گذشت بار دیگر به زیارت عتبات عالیات موفّق شدم.

در این زمان سید بحرالعلوم اشتهار علمی زیادی پیدا كرده بود و وقتی با ایشان ملاقات كردم، ایشان را دریای موّاجی از علم دیدم.

وقتی سًََّر قضیه را از ایشان جویا شدم، در خلوت اینگونه برایم تعریف كردند:

«شبی به مسجد كوفه رفته بودم،دیدم آقایم حضرت ولی عصر (ع) مشغول عبادت است ایستادم و سلام كردم.

جوابم را مرحمت فرمودند و دستور دادند پیش بروم.

من كمی جلو رفتم ولی ادب كردم و جلو تر نرفتم.

فرمودند: جلوتر بیا، پس چند قدمی جلوتر رفتم باز هم فرمودند: جلوتر بیا.

ومن نزدیك شدم تا آنكه او آغوش مهر گشود و مرا در بغل گرفت و به سینه مباركش چسبانید.

در آن هنگام آنچه را خداوند متعال می خواست كه به قلب و سینه من سرازیر شود، سرازیر شد.»

منبع :

نجم الثاقب ـ ص473 (باتلخیص)، میرزا حسین نوری (ره)، انتشارات آستان مقدس صاحب الزمان (عج)، قم، جمكران ، 1412 هـ . ق، چاپ دوّم.



تاريخ : شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, | 1:33 | نویسنده : نوكر امام زمان

فراماسونری در طول تاریخ با تمام وجود، از همه ی قدرت و امکانات موجود برای رسیدن به مقاصد شوم خود بهره برده است. بعد از نابودی حکومت مصر باستان، این عقیده شیطانی به شکلی مخفی و رمزآلود ولی فعالی و پویا، در طی اعصار و قرون در بین جوامع خزیده است. از اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 و همزمان با استقلال آمریکا (که کشوری با ارکان کاملاً ماسونی است(، فراماسونری با این تفکر که دیگر در موضع قدرت قرار گرفته است، آهسته آهسته خود را از لایه های زیرین جوامع بیرون کشیده و بدون واهمه، نمادهای خود را عرضه نموده است؛ تا آنجا که در سالهای اخیر به دلیل قدرت فراوان، اعمال خود را علنی تر کرده تا عده ای را با ترساندن از قدرت خود، به سمت خویش جذب کند و پایه های خود را مستحکم تر نماید.

فراماسونری در طول تاریخ برای پیشبرد اهداف خود و مبارزه با ادیان الهی، در دو جبهه ی کلی و مهم به فعالیت پرداخته است:

1جبهه ی اقتصادی، سیاسی، نظامی و تکنولوژیکی ( که از اواخر قرن 18 و اوایل قرن 19 به موفقیت نایل شده و از آن زمان جهان را تحت تأثیر قرار داده است.) در این جبهه، نقش اصلی را کشورهای اسرائیل و آمریکا برعهده دارند . آمریکا و اسرائیل علاوه بر عملکرد بارز خود در زمینه ی سیاسی و اقتصادی و نظامی، به صورت غیر مستقیم نیز با حمایت از گروه های شیطان پرست، به ترویج فساد و فحشا و اعمال شیطانی مبادرت می ورزند. نکته ی مهم و جالب توجه این است که سردمداران و رؤسا و استادان اعظم ماسونی و آنان که گرداننده ی این شبکه هستند، ظاهری شیک و آراسته و عادی دارند، ولی رده های پائین و مردم عادی که به سمت گروه های شیطان پرست کشیده می شوند، از ظاهر و آرایش شیطانی برخوردارند.

2جبهه ی فکری، عقیدتی و فرهنگی (که با نفوذ در ادیان، قصد تخریب آنها را، هم از درون و هم از بیرون داشته است (

ادامه دارد ....



تاريخ : شنبه 28 آبان 1390برچسب:, | 21:37 | نویسنده : نوكر امام زمان

موضوع محل اقامت و سكونت امام مهدي (ع) در زمان غيبت از جمله موضوع هايي است كه ذهن بسياري از مردم را به خود مشغول كرده است و معمولاً در مجالس و محافل مهدوي مورد پرسش قرار مي گيرد.

پيش از جواب دادن به اين پرسش يادآوري اين نكته ضروري است كه براي غيبت امام مهدي (ع) دو معنا قابل تصور است :

1-  ناپيدا بودن امام : يعني اينكه آن حضرت در دوران غيبت از نظر جسمي از ديدگان مردم به دور است و اگرچه آن حضرت مردم را ميبيند و از حال آنها با خبر مي شود، ولي كسي توان ديدن ايشان را ندارد.

2- ناشناس بودن امام : آن حضرت در طول زمان غيبت در ميان مسلمانان حضور ميابد و با آنها مواجه مي شود ولي كسي اورا نمي شناسد و به هويت واقعيش پي نميبرد.

بحث از محل اقامت و سكونت امام مهدي (ع) در زمان غيبت اگرچه در هر دو فرض مطرح مي شود، ولي به نظر مي رسد در فرض دوم اين موضوع كمتر جاي بحث دارد و آن حضرت با مخفي داشتن هويت خود در هر كجا كه بخواهد مي تواند زندگي كند . در زمينه محل اقامت امام مهدي(ع) روايت هاي گوناگوني وجود دارد كه با توجه به آنها محل هاي احتمالي اقامت آن حضرت را مي توان به سه دسته تقسيم كرد:

1- محل هاي دور دست و ناآشنا: برخي از روايات محل خاصي را براي اقامت امام مهدي (ع) تعيين نمي كنند و جايگاه ايشان را در بيابان ها و كوهها، مكان هاي دوردست و محل هايي مي دانند كه هيچ كس از آن آگاهي ندارد . آن حضرت در توقيع شريفي كه خطاب به شيخ مفيد صادر شده است ، در اين زمينه مي فرمايد: (( ما بر اساس آنچه خداي تعالي براي ما و شيعيان مؤمن مان مصلحت ديده تا زماني كه دولت دنيا از آنِ فاسقان است، در سرزمين هاي دوردستي كه از جايگاه ستمگران دور است سكنا گزيده ايمولي از آنچه بر شما مي گذرد آگاهيم و هيچ يك از اخبار شما بر ما پوشيده نمي باشد))

در روايتي از امام صادق (ع) نقل شده است كه آن حضرت جايگاه امام مهدي (ع) را جايي ناشناس معرفي مي كند كه جز معدود افرادي از آن آگاهي ندارند: (( و هيچكس از دوست و بيگانه از جايگاهش آگاهي نمي يابد مگر همان خدمت گزاري كه به كارهاي او مي رسد )).

اين گونه روايات گوياي آن است كه امام مهدي (ع) براساس امر الهي در مكان هايي ناشناخته ، دور از دسترس ، به دور از شهرها و آبادي ها زندگي مي كندو از محل اقامت آن حضرت كسي آگاه نيست.  

ادامه دارد.....

منبع : ماهنامه موعود آبان 1387



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد